Nov 19, 2014

Gatal Tangan Padan Muka Aku

ADuihhhh pedih-pedih dan penat...

Gatai tangan punya pasal makanya setting dah lari makanya tulisan pun dah tak cantik uwaaaaaaa...

Pade muko aku...
baju lama
Kononnya nak bagi blog nampak simple dan cantik tapi lain jadinya.

Amboi-amboi banyaknya masa nak 'tukar baju' blog kat ofis macam dah takde keje. HUHu...Haaaaaa ni nak cite. Bos kite takde pegi Filipina hekhekhek. Bos aku ni jenis pegi mana-mana tak bagitahu.Tahu-tahu je dah takde dan dia jarang lah nak bagi keje kat aku kalau dah p jauh-jauh.HAHAHA hepi tak??

Aku bukan nak curik tulang ke atau makan gaji buta. Seriosly memang takde keje nak buat. Tapi aku cuba juga buat-buat ada keje sebab gile dari pagi sampai ke balik berFB je aihhh rase bersalah lak kat gaji aku. Nanti tak berkat kan?

Kalau bab yang macam ni memang bersyukur sgt2 dgn keje sebab RILEK JErrr memanjang nak dibandingkan ofis lain yang BIZI jekkk memanjang. Tapi bila d fikir-fikir OTAK leh jadi tepu .Rugi la DEGREE kawe.

Aku tak kan putus asa, masih mencari dan terus mencari keje yang bersesuaian dan sekurang-kurangnya takde la rasa bersalah sangat kat gaji bila ade keje nak buat.

Berbalik kepada blog, aku da malas nak tukar-tukar font. Yang dulu-dulu punye entry nanti la tukar kat rumah. Buat kat ofis ni sampai petang pun tak siap. Aku ni da lama tak berblog, jadi memang tidak berupdatelah pasal informasi blogger ni. Blogger lain dah canggih dah. Sejak bekerja kureng dah nak ngadap PC lama-lama takde masa. Kalau tensen atau kebosanan baru terasa nak ngadap PC dan taip-taip sikit untuk menghilangkan suka duka.

Sekarang tahun 2014 dan aku masih guna template lama. Aku rasa template zaman sekarang ni mesti lagi power kebabommmmm.

OK takpe tak nak fikir banyak bukan penting pun. Dah confirm-confirm takde orang baca blog aku ni HAHAHA.

Tapi tak kisah lah aku tulis blog bukan tontonan ramai cuma nak hilangkan BOSAN dan TEKANAN pasal kawen. TAK TAHU JADI KE TAK KAWEN KALI ni dan TAK TAHU NAK LUAH KAT SAPE. BILA AKU REFER 'DIA' JAWAPANNYA SABAR.. Sabar dgn masa yang tak sampai 3 bulan lagi dan tanpa buat buat-buat?? nak sabar lagi? ... okey fine !!!

Aku dah malas nak fikir kalau tak jadi jugak memang betul la tu takde jodoh. AKu suka 'bercakap' dengan BLOG sebab dia tak reti nak 'menjawab' dan tak penah lawan ckp aku dan juga 'PENDENGAR yang setia.

Ok lah STOP dulu nak buat keje sikit.Keje yang ntah apa-apa atau mungkin aku akan fikirkan keje untuk taknak bagi aku nampak RILEK...
Ya ALLAH tenangkan hati aku...

No comments:

Post a Comment