Nov 6, 2014

Rindu

ihsan:mr.google
Tetiba pulak rasa RINDU zaman dolu-dolu sebelum kakak dan adik aku kawen. :(

Mungkin sebab masing-masing dah berkeluarga tinggal jauh hubungan dah jadi renggang sikit . Aku pulak belum kawen.

Kalau balik kg aku berkawan dengan budak-budak je la al-maklum sape lagi ade kat umah tu selain adik-adik aku yang masih belajar.Kakak jauh di kulim,adik aku yang dah kawen pun kadang-kadang ada kadang-kadang takde pegi umah mak mertua. Nak ajak sembang pun susah.

Maka hidup lah aku sebagai orang bujang yang ntah apa-apa tgk TV ngan budak-budak sekolah.Kalau dulu kami selalu borak bergelak ketawa HAHAHA. Sekarang dah tak sama....Aku RINDU...

Apa nak buat masa tetap berlalu..Mungkin sebab kehidupan dan berbeza aku pulak ALONE...Mereka dah bizi nak uruskan umah tangga aku pulak masih goyang kaki .Kalau musim blk kg aku tak pening nak fikir blk mana. Ade la baik dan buruknya.

Tapi tak tahu lah kenapa tetiba lak rindu masa dolu-dolu :( Rase nak balik ke zaman dolu tak yah nak fikir hal kawen dan anak. Atau mungkin sebab aku ALONE sekarang ni so aku nak berkawan kot uwaaaaaaaaa.

BF aku pulak asyik asyik BZ jek :(

Bila nak kawen ni :(

No comments:

Post a Comment