Aug 7, 2014

New Look

Okeyyy Cantik tak new look for my blog...huhu..blog masih yang lama tukar kaler je hehe...
Nampak ceria la sikit..hee



gambar sekadar hiasan


Blog yang suram , owner blog pun sama suram dah macam berkabung pulak.

Bila blog bertukar wajah , aku rase aku pun nak new look jugak. Kalau kita still macam dulu tak pernah berubah sometimes org sekeliling tgk kita pun akan cepat b0san dengan kita .So jom cuba sesuatu yang baru . Contoh utk aku ,UBAH STYLE TUDUNG. Semenjak dua menjak ni aku suka tgk style perempuan turki bertudung. Haaaaa cantikkan?

Tudung tu dah sememangnya cantik bila d gayakan org turki ni haiiiii makin cantik kebabom.

Ini gaya aku yang normal lah.

SEBELUM 
sekadar hiasan

Ini bukan aku tapi gaya tudung tu macam aku ler . 


SELEPAS
sekadar hiasan

Wah wah cantiknyaaaa...tapi tudung turki ni agak licin kainnya. Tapi serius CANTIKKKKKKK....

Jom kita semua berubah moga lebih muda,cantik dan kebabommmmm. Nampak FRESHHH gituwwww...


No comments:

Post a Comment