Mar 6, 2009

Selamat Pengantin Baru



haaa..cuti sekolah dah hampir tiba(13/3/09-pantai timur),apa yang paling popular musim2 cuti sekolah ni?..hohoho..majlis kawin ler..sebelum cuti sekolah pn da ader da majlis(dari 9 mac),ade kawan aku sorang tu kejenye fotographer,al-maklum ber bz ler dia sepanjang 2/3 minggu ni,tapi dia nye gambar kawin..fuyoo cantik,ni website dia http://jaslieebridal.fotopages.com/
..sape2 yang nak menempah gambr ke pakej kawin ke rajin2 la surf website ni,insyaAllah xrugi,gmbr majlis kawin kat rumah aku pon ade gak(akak kawin)..ehehehe..tenkiu en.iwe and pikie(aku promte korang ni xde pengeras ke?:p)...
Kepada bakal2 raja sehari,semoga majlis korang selamat dan berjalan lancar,dan jangan lupa berbelanja la berpada-pada. Jangan diikutkan nafsu serakah korang..besar ke majlis tu xpenting yang penting selamat diijabkabulkan..uhuhu.rase cam aku lak nk kawin..berdebar-debar jer:p
Bile dah jadi suami isteri tu jaga la hubungan korang baik-baik,ye la kan sekarang kawin cerai cam biskut mery jer..ish ishh ishh..paper semalam(5/3/09) tentang pemain badminton negara kita tu (Roslin Hashim) cian kat dia kawin besar-besaran last2 bertahan 12 hari jer...aduiii fenim fenim.(bukan mengumpat tapi sbg peringatan dan tauladan)...ermm..kita merancang tuhan yg menentukan segalanya..Jadi,berpada-pada la kita dalam berbelanja, nanti lepas kawin lg byk korang nk belanja.Dengan rumahnya,ketenya,makannye..pendek kata memang byk lah.(cam dah lari topik jer ni)..erm..byk sgt nk cite xthu mana satu nk gtau..k lah tambah ckit jer la...ehehee
Aku nk ingatkan kat korang dan dri aku sdri bila dah kawin dah jadi isteri/suami jaga lah keperibadian diri masing2...ok..
Cite suami curang,isteri curang..macam da jadi trend lak dalam kehidupan kita ni,harap2 anda diluar sana tidak tergolong..Amin..
Aiya..apsal lak aku cite benda2 xelok ni musim2 org nk kawin,nanti xjdi lak korang kawin..ekekek..sori2..
ok la berbalik kite ke majlis kawin tadi,SELAMAT PENGANTIN BARU..kepada bakal2 pengantin:)..hee

No comments:

Post a Comment