Mar 9, 2009

Bertunang..


ehehe..jgn salah anggap ye,yang bertunang(8/3/09) buknnye aku tapi kwn aku(kwn masa sek dlu2):D...alhamdulillah majlis yg sederhana tapi sumanya berjln lancar,gu lawe(kapel dia la) org Johor.Dia lg kecik dr aku tapi last2 dia tunang dlu,ingtkn dia lmbt lg..ekekeke..tu la bak kata pepatah "Dont Judge A book by Its Cover"(xpro sgt bab2 peribhs ni,hee)...
Ermm..mengenangkn nasibku ini bile la agaknya aku akan menamatkn zaman bujangku:(..suma kwn da nk kawin tinggal i ngan besfren i jer(miza)..huahuahua...
umur makin bertambah..uwaaaa...
watever pon,tahniah wat kwn2 yg akan mendirikn rumah tangga dan yg dah pon mendirikn umah tangga,jaga elok2 tau rumah dan tangga korang tu..Aku ni umah jer ade,tangga lom siap lg...ekekkek...semoga korang bahagia ke anak cucu..Amin...
aku lak akan terus memperjuangkan misi yg blm lg terlaksana(cr keje ler)...-TamaT-

No comments:

Post a Comment