Mar 12, 2009

klu xforward dpt bencana..betul ke?

erm..mesti korang pn penah dpt mesej cam gni kn?..ade sebut2 nama Allah,ugut2 la..pd pendpt korang la btl ke suma tu?..apa yg korg dpt lps 4ward tu?...ni cuma nk pendpt korng la,aku was2 gak suma tu,bkn xpercaya kn Allah tapi fakta tu yg mempergunakn nama Allah.Bukn ke Allah lg berkuasa, kenapa la mesej tu yg nk bg bencana kat kite?..ni ade satu petikan aku terbaca korang pk la sendiri...
.. "bermakna ada satu kuasa lain selain Allah swt yg mampu memberi manfaat dan mudharat kepada kita.. oleh itu percaya kepada SMS atau email semacam itu adalah syirik dan haram.. Jawatankuasa Fatwa Negeri Pulau Pinang pernah mengeluarkan fatwa berkaitan dengan surat berantai Sheikh Ahmad dari Arab Saudi yg heboh tersebar suatu masa dulu sebagai haram dan bertentangan aqidah"..
aku pn penah teragak2 nk 4ward ke x?tapi ade gak ter4ward..uhuhu..yer la kn sampai ckp kite dpt bencana la perkara buruk,takut gak aku..tapi apa yg konfem psl 4ward msg tu..mesti la syarikat telekomunikasi tertentu la akn kaya raya sbb dah suh 4ward kat 10 org rakan..bygkn ko de 10 kwn aku lak 10 kwn..kwn2 aku tu plk ade 10 kwn gak,kwn korang pn ade 10 gak,pastu dorng tu ade lg 10 kwn2,pas kwn2 yg 10 lg tu ade gak 10 10 10 kwn kwn kwn..fuhhh!!..satu malaysia..PAKCIK KAYO LA !!...tu la korng jgn percaya benda2 xelok tu..aku pn sama gak..hee
dorng kayo rayo kito lak buang duit sbb topup nk 4ward msg yg ntah ape2 jer tu..ish ish ish...msg kat boyfren lg best..huahuahua...Sekian

No comments:

Post a Comment