Apr 13, 2014

Hitam Putih Kehidupan

Ini lah namanya kehidupan bila apa yang dirancang tidak seperti yang dirancang...Aku buntu, sedih, risau, kecewa...Apa rahsia yang Allah SWT rahsiakan dari aku ye?Aku cuba redha segala-galanya telah ditakdirkan...tapi beratnya rasa hati (-_-)Ujian datang dan pergi dalam hidup aku sejak sekian lama, kenapa aku tak berhak untuk dapat kebahagian..

Kesilapan aku kerana berasa yakin orang yang aku cintai adalah jodoh aku, sedangkan Allah SWT telah menentukan siapa jodoh aku...atau ini adalah ujian untuk kami , aku tak tahu...

Jika merasakan ini adalah Ujian seperti aku memujuk hati,Jika merasakan dia bukan jodoh aku seperti aku kalah dalam ujian ini...

Aku cuma mahu bahagia... Ya Allah aku terseksa (-_-)

Ampunkan aku, pimpin lah aku sekiranya aku rebah , aku tak mampu untuk berdiri lagi, aku tidak mampu untuk berdepan dengan kehidupan akan datang, aku tak mampu untuk menjadi sekuat dulu...


AKU TAK MAMPU YA ALLAH....

gambar sekadar hiasan
"hati ini selalu berniat menjadi yang baik dan terbaik, tapi terkadang tersasar juga lalu jatuh ke longkang dan dibasahi air longkang yang busuk...cuba lah gapai tangan ku bantu aku dan mandikan aku supaya wangi, bukan terus meninggalkan aku tergapai-gapai dalam longkang krn aku BUSUK.."

ikhlas : cik pencil

No comments:

Post a Comment