Jan 27, 2009

lucky....




apa kena mengena lucky ngan aku?..
sebenarnya xder kena mengena pon,juz aku layan lagu tu jer setiap kali on pc..,cam best gak ler.lagu tu nyayian json mraz and colbie..best gak layan..uhuhuh..ermm..ni first time nk wat blog,xthu nk mulakn camne,org kata nk wat blog kena kreatif,ye ke?tapi aku xder la kreatif pon..yer la kan kalau xkreatif dan membosankan sape nk layan blog kite kan?...tapi aku juz nk menghilangkan kebosanan jer and kalau de ape2 idea yg korang nk tambah nk kongsi nga aku..ok jer..lagi byk korang komen lg suka la aku..so,di pendekkan cerita..aku sebenarnya boring+bosan xthu nk watpe..aku ni bru jer abis belajar and tgh menanam anggur,so masa yg ader ingat nk tambahkan ilmu ckit wat bekal kot2 bleh interbiu..hehe..korang2 yg ade kekosongan keje tu gtau la..mane thu kot2 bersesuaian ngan aku..uhuhu..idea dan komen di alu-alukan...:p

No comments:

Post a Comment