Jan 28, 2009

lipas bodoh...

alkisahnya...
tgh syok2 tdo terasa ader benda yg bergerak-gerak atas tgnku..ishh..ape benda ni?,aku 'tempis' tgn aku(xthu tol x ayat ni..uhuhuh)..pastu bunyi "pap"terkena katil..terus ku buka lampu..cari punya cari..erm cam lipas jer..tol ke?mata lak siot jer xnmpk sbb baru bgn(mamai)..tol ke ni ek?eeee..terasa nk jerit jek..tapi xleh sbb maso tu kol 2.30 a.m suma org ngah tdo..aku pn g ambk ridsect(penyembur lipas&nyamuk)..bila aku sembur, tgk lipas tu cam xgerak jer..warna lipas tu ngan katil seakan-akan sama,tu psl xnmpk sgt,mata lak mamai,aku pon biarkn si lipas tu kat citu..terus ambk tuala g mandi...terasa diri ini di nodai..kotor!kotor!..
pas mandi da wangi2 da..g jengok2 lipas tdi..aik! da xde,pelik tol(xpelik pon,lipas de kaki mesti da lari cam lipas kudung)..ermm...atau tu lipas jelmaan sbb aku xsolat isyak seblm tdo..uhuhuh..da mandi segar bugar lak,boring..ambk laptop layan ym lah..tapi aku dk luar(ruang tamu) sbb takut lipas tu kembali lg..
ermm..bengong tol la lipas tu cam xder tmpt lain nk jln2,kat tgn aku gak dia nk jln,punya la besar rumah aku ni(xder la besar sgt pn)..tgn aku jadi landasan...
tapi suma pompuan takut lipas kan??..ermmm..sekian

1 comment: