Jan 21, 2016

Kau Tercipta - Lah Ahmad


Best lagu ni, aku andaikan bakal suami yang telah Allah tetapkan dari syurga nuh tuju kat aku (tak salah berangan asalkan bahagia)

hayatilah sangat sangat menusuk d kalbu dihatiku....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Telah lama ku nantikan
Saat semua ku impikan 
Kau jadi ratuku
Teman seluruh hidupku
Lengkapi duniaku
Bawalah aku didalam doamu
Semoga sentiasa diberkati setiap waktu
Tuluskan hatiku didalam melengkapimu
Semua yg kau perlu

Peluklah aku jika terkenang 
Semua kau idamkan 
Semua hanya milikmu 
Kau tercipta untuk diriku

Bukan maksudku untuk melukaimu 
Bukan niatku dari dahulu 
Semua hanya kerna ku sayang padamu
Kau tercipta untuk temani diriku... 

Bersyukur kita pada Yang Esa (terciptanya cinta) 
Ku mendoakan kebahgiaanmu selalu 
Peluk lah aku jika terkenang 
Semua kau idamkan
semua hanya milikmu 
Kau tercipta untuk diriku 
Bukan maksud ku untuk melukai mu 

Bukan niatku dari dahulu 
Semua hanya kerna ku sayang pada mu 

o0o0o.. yeh yehhh 

Kau tercipta...

o0o0o....

Peluk lah aku jika terkenang 
Semua kau idamkan semua hanya milikmu
Aku bersyukur Kau tercipta untuk diriku 

Bukan maksud ku untuk melukai mu 
Bukan niatku dari dahulu 
Semua hanya kerna ku sayang pada mu 

Kau tercipta untuk temani diriku...
Kau tercipta untuk temani diriku...


No comments:

Post a Comment