Jan 13, 2014

HADIAH


Tajuk pun dah berbunga-bunga yeahhhhh ;)

Bukan aku dapat hadiah tapi aku yang bagi hadiah kat Mak Ayahku..Setelah sekian lama mak aku mengidam jam tangan yang berwarna GOLD huhu akhirnya dapatlah juga aku belikan hadiah jam tangan couple ni untuk kedua ibubapaku...

Itu je mampu setakat ni, insyaAllah ada rezeki aku nak belikan benda lain lak..hanya Allah saja yg Maha Mengetahui niat dihati ini..kalau mampu rumah pn aku nak belikan tapi apa kan daya (-_-)


                                                                              Ok ini gambar nya :)..ok ke tak ok ?


Huhu boleh dikatakan OK la kan? sape lagi nk puji kalau bukan diri sendiri huhu...Tiada apa yang paling bahagia dalam hidup ni selain nak tengok kesihatan ibuayah aku dalam keadaan baik sehingga nafas aku yang terakhir..

Ya Allah...berikan kedua ibubapa ku kesihatan yang baik dan rahmati lah mereka dengan rahmat dan hidayah dariMu....

No comments:

Post a Comment